Klachten

Klachten regeling

Wij bij Posibel doen ons uiterste best om u zo tevreden mogelijk verder helpen. Het kan natuurlijk voorkomen, ondanks onze inspanningen, dat u toch ergens niet tevreden over bent. Dat vinden wij dan ook erg vervelend. In het geval van ontevredenheid willen we u uitnodigen om dat aan ons kenbaar te maken. Wij gaan er van uit dat uw klacht ter goeder trouw is en uiting geeft aan een oprechte en gegronde zorg. Posibel neemt uw klacht uiterst serieus en behandeld uw klacht met zorg. Met uw klacht kunnen we onze eventuele fouten herstellen en onze diensten en of service waar mogelijk verbeteren.

Wij bij Posibel zijn ten alle tijden opzoek naar verbetering of verfijning van onze diensten en service. Om die reden hebben wij de voorkeur om met u persoonlijk in gesprek te gaan over de klacht die u heeft. Zo kan er een beter beeld gevormd worden aangaande de klacht die u heeft en de wijze waarop deze tot stand is gekomen. Mocht het zijn dat op deze wijze de klacht niet oplosbaar is of is deze wijze niet wenselijk voor u? Dan kunt u via onderstaande formulier een klacht formeel indienen. Wij streven ernaar om binnen 8 werkdagen inhoudelijk op uw klacht te reageren. Wijzen wij uw klacht af dan? Dan krijgt u van ons informatie over de mogelijke vervolgstappen. Posibel registreert uw klacht en de afwikkeling hiervan.

    Bestand uploaden